0
00 €
Celkom0 €bez DPH
Pokračovať do košíka

Časté otázky

Záručné podmienky

1. Akú poskytujete záruku?
Na naše výrobky, t.j. na plastové okná, balkónové dvere, vchodové dvere, strešné okná a kompletný sortiment príslušenstva poskytujeme záruku 24 mesiacov. Záruka je rovnaká ako pre výrobky, ktoré držíme skladom, tak pre výrobky skonfigurované pre zákazníka na mieru.
2. Ako si môžem uplatniť prípadnú reklamáciu?
Reklamáciu je možné podať písomne ​​na adrese TT HOLDING a.s., Tišnovská 2029/51, 664 34 Kuřim alebo e-mailom na adrese obchod@skladove-okna.sk.
3. Je nutné reklamovaný tovar vždy doručiť na Vašu pobočku?
Našich zákazníkov si vážime a snažíme sa vždy urobiť maximum pre ich spokojnosť. V prípade, že si uplatníte reklamáciu podľa Všeobecných obchodných podmienok a je možná oprava priamo u vás, pošleme nášho servisného technika, ktorý vykoná odstránenie nahlásenej poruchy priamo u vás doma. Je však nutné brať ohľad na to, že je možné reklamovať iba závady spojené s výrobkom, nie závady spojené s neodborne vykonanou montážou, v prípade  že nebola montáž objednaná a vykonaná našou spoločnosťou. Ak technik zistí, že je vada spôsobená neodbornou montážou, môže byť účtovaný výjazd servisného technika.
4. Keď si urobím montáž sám, budem mať na okná záruku?
Áno, na okná ako také vám poskytujeme záruku min. 24 mesiacov. Ak je montáž vykonaná našou spoločnosťou, záruka sa vzťahuje aj na túto službu. Záruka sa však nevzťahuje na závady spôsobené nesprávnou manipuláciou, chybne vykonanú montáž iným subjektom alebo v prípade, že nebol dodržaný Návod na obsluhu a údržbu okien a dverí, ktorý je dodávaný spolu s našimi výrobkami.

Kvalita a cena okien a dverí

1. Sú ponúkané výrobky nové?
Áno, naše výrobky ktoré na e-shope ponúkame sú nové nepoužité, vrátane originálnych ochranných fólií.
2. Nepozdáva sa mi cena. Ako je možné, že máte takú nízku cenu?
Spolupracujeme s jednou z najstarších a najväčších spoločností, ktorá pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a zamestnáva vyše 7000 pracovníkov. Vďaka vysokým odberom, priamej spolupráci priamo s výrobcami jednotlivých komponentov bez nadbytočných medzičlánkov a vysokej optimalizácii našich nákladov dokážeme ponúknuť okná za výrazne nižšie ceny ako naša konkurencia.
3. Uvedené ceny sú za kompletný výrobok?
Ceny v našom e-shope sú vždy za kompletné okno či dvere. Každé nami ponúkané plastové okno či dvere obsahuje všetko, čo by malo moderné okno mať . Tzn. kvalitný profilový systém s dvojitým dorazovým vymeniteľným tesnením, s oceľovou pozinkovanou výstuhou ako v ráme, tak v krídle. Celoobvodové kovanie Winkhaus radu activPilot. Zasklenie izolačnými dvojsklami alebo trojsklami. Súčasťou každého okno je kvalitná hliníková kľučka, kompletná sada krytiek na všetky časti vonkajšieho kovania a 5-komorový podkladový profil. Presnú špecifikáciu ponúkaných výrobkov nájdete v detaile danej položky.
4. Ako sú na tom okná a dvere s kvalitou?
Nami ponúkané plastové okná a dvere sú konštruované na nových plno-automatizovaných linkách, kde je významným spôsobom minimalizovaná možnosť pochybenia ľudským faktorom. Plastové okná a dvere PREMIUM a REHAU SYNEGO AD sú od dodávateľa, ktorý spadá pod najväčšiu európsku okennú spoločnosť DOVISTA, ktorá je dcérou dánskeho VKR Holdingu. Kovanie dodáva nemecká spoločnosť Winkhaus, pričom využívame triedu kovania tejto značky activPilot. Výrobky sú zasklené značkovými izolačnými sklami. Vo výrobkoch sú teda používané len kvalitné materiály zavedených spoločností a kompletizácia prebieha s použitím najmodernejších technológií.
5. Spĺňajú okná slovenské normy?
Plastové okná, balkónové dvere aj vchodové dvere prešli českou štátnou skúšobňou s výbornými výsledkami. Výrobky sú certifikované pre český trh a spĺňajú všetky požiadavky slovenských i európskych noriem. Certifikát výrobkov zo skúšobne je k dispozícii na našich www stránkach. Naše okná prešli schvaľovacím procesom dotačného programu Nová zelená úsporám.
6. Tepelná izolácia okien PREMIUM, trojsklo alebo dvojsklo?
V našom e-shope štandardne ponúkané plastové okná PREMIUM round line majú tepelný priestup celým oknom Uw=1,3 W/m2K pri použití štandardného izolačného dvojskla Ug=1,0/1,1 W/m2K. Uw=1,3 W/m2K je normovaná hodnota, ktorá spĺňa požiadavky českých noriem a aktuálnych požiadaviek v modernom stavebníctve. Okná s týmto koeficientom sú vhodné pre použití v bežných rekonštrukciách popr. novostavbách, ktoré si nekladú za ciel nadštandardné energetické úspory.
Pokiaľ okno PREMIUM round line osadíme izolačným trojsklom Ug=0,6 W/m2K vr. teplého medzisklenného rámiku TGI, potom bude mať celé okno tepelný priestup Uw= 0,85 W/m2K čo je hodnota vhodná do stavieb, kde majiteľ pri rekonštrukcii alebo novostavbe použije kvalitné materiály (kvalitný dobre realizovaný zatepľovací systém apod.) a dáva si za cieľ čo najväčšie tepelné úspory.
Staré okná v nevyhovujúcom stave majú koeficient priestupu tepla celým oknom Uw=3 W/m2K a horší. V tomto porovnaní je potom rozdiel medzi novým oknom PREMIUM s izolačným dvojsklom (Uw=1,3) a oknom PREMIUM s izolačným trojsklom (Uw=0,94) zanedbateľný.
Výhodou izolačného trojskla je vyššia tepelná izolácia. Nevýhodou potom väčšia váha, ktorá viacej namáha kovanie okna a samozrejme vyššia cena okna.
Je treba vždy zvážiť, či výkon – vlastnosti daného okna využijete. Pokiaľ vymeníte pri rekonštrukcii iba okná a neurobíte zateplenie fasády, okolitými stenami bude unikať teplo, lebo steny budú mať horšie vlastnosti ako nové okná. Je treba robiť vždy vyvážené a zmysluplné opatrenia.
7. Aká je životnosť okien?
Životnosť plastových okien sú rádovo desiatky rokov. Plast ako taký vďaka stabilizátorom nekrehne ani nežltne. Životnosť okien významne ovplyvňuje aj samotná montáž, ktorá by mala byť vykonaná kvalitnými materiálmi a overenými postupmi. Aby vám nové okná slúžili čo najdlhšie, odporúčame dodržiavať návod na údržbu plastových okien, ktorý dodávame spolu s našimi výrobkami, popr. je možné si ho stiahnuť na našich stránkach v sekcii návody.
8. Aký je rozdiel medzi vedľajšími a hlavnými vchodovými dverami?
Vedľajšie vchodové dvere sú lacnejšie, je možné ich otvárať iba dovnútra a nemajú široké krídlo. Rozdielne je aj kovanie. Viac sa dozviete v sekcii Aké dvere kupujete? Hlavné vchodové dvere nemáme skladom, idú objednať iba cez konfigurátor, zatiaľ čo vedľajšie vchodové dvere máme v najžiadanejších rozmeroch skladom.
9. Ako si doobjednať príslušenstvo?
Parapety, žalúzie aj okenné siete si pri skladovom tovare objednáte cez tlačítko Kúpiť s príslušenstvom. V prípade, že zvolíte otvorové výplne na mieru, príslušenstvo si rovnako ako okná a dvere zvolíte cez konfigurátor. Viac sa o vlastnostiach ponúkaného príslušenstva dočítate v sekcii Aké produkty ponúkame.

Doplnková služba – „Technická kontrola objednávky a konzultácie cez telefón“

1. Technická kontrola objednávky a konzultácie cez telefón. Čo to znamená?
Sme si vedomí, že nie každý zákazník už prišiel do styku s problematikou otvorových výplní a uskutočnenie správnej objednávky pre neho môže byť ťažké a stresujúce. Túto službu využije každý zákazník, ktorý si nie je istý technickou špecifikáciou svojej objednávky, s výberom okien, s grafickým vyobrazením, prípadne potrebuje odbornú konzultáciu pre utvrdenie, že objednal práve také okno, ktoré objednať chcel. Presne pre týchto zákazníkov je pripravená služba „Technická kontrola objednávky a konzultácie cez telefón“.
2. Ako táto služba funguje?
Vložením služby „Technická kontrola objednávky a konzultácie cez telefón“ do košíka (resp. jej objednaním), nám bude namiesto bežnej objednávky odoslaná nezáväzná „Predbežná objednávka“. Spravidla druhý pracovný deň po prijatí tejto Predbežnej objednávky náš odborný technik skontroluje túto objednávku a bude Vás telefonicky kontaktovať. Skonzultuje jej technické riešenie a odsúhlasí si s Vami správnosť tejto objednávky. Až po tomto vzájomnom odsúhlasení sa z predbežnej objednávky stane objednávka „bežná“ a dôjde k jej expedícii a následnému doručeniu podľa spôsobu, ktorý ste zvolili. Zákazník si tak v prípade využití tejto služby môže byť istý, že objednal presne to, čo chcel a dostane práve také okno, ktoré požadoval.

Zameranie

1. Robíte aj zameranie?
Internetový obchod funguje iba ako e-shop a službu presného vymerania neposkytujeme. Aj vďaka tomu vám dokážeme naše okná dodať za veľmi priaznivé ceny. Cena dopravy a čas technika by sa negatívne premietli do ceny okien.
2. Aké sú minimálne rozmery okien, ktoré môžete dodať?
Minimálne rozmery pri jednokrídlovom otváravo-sklopnom okne sú 500 × 450 mm, alebo 400 × 630 mm. Pri jednokrídlovom okne, ktoré sa len otvára, alebo je len sklopené, sú minimálne rozmery 400 × 450 mm (alebo v obrátenom poradí 450 × 400 mm). Jednokrídlové fixné okno (nie je možné ho teda otvoriť) sme schopní dodať od rozmeru 231 × 350 mm (a tiež obrátene 350 × 231 mm). Kruhové fixné okno musí mať priemer minimálne 980 mm, v prípade že je jeho polovica sklopená, tak aspoň 1200 mm. Pri dvojkrídlovom okne, keď sú obidve krídla otvárateľné, sú minimálne rozmery 750 × 500 mm, pri variante, že jedno krídlo je otváravé a druhé otváravo-sklopné je to 920 × 500 mm.
3. Uvedené rozmery na e-shope sú rozmery okna, alebo stavebného otvoru?
Jedná sa o rozmery okna, ktoré musia byť menšie než sú rozmery stavebného otvoru (viz ďalšia otázka).
4. Koľko je nutné nechať miesta okolo okien?
Výrobky by mali byť o cca 2 – 3 cm menšie ako stavebné otvor. Tieto
2 – 3 cm slúžia na manipuláciu s oknom v otvore pre vyrovnanie do váhy a tiež ako dostatočný priestor pre ukotvenie a vyplnenie pripojovacej škáry. Pozor však na podkladový profil - výška okien v našom e-shope je uvedená bez 30 mm podkladového profilu (viď nasledujúca otázka).
5. Je súčasťou dodávaných okien aj podkladový profil?
Áno, súčasťou všetkých nami dodávaných výrobkov je aj 5-komorový podkladový profil vysoký 30 mm. Výška okien v našom e-shope je uvedená vždy bez podkladového profilu, tzn. pokiaľ počítate pri montáži s ponechaním podkladového profilu, je nutné k výške okna v e-shope pripočítať 3 cm a ďalšie cca 2 – 3 cm pripočítať na prípravu stavebného otvoru.
6. Čo je to podkladový profil?
Podkladový profil je tiež nazývaný ako parapetný doraz alebo transportný profil. Tento profil je vysoký 30 mm, je odnímateľný a je súčasťou každého nami dodávaného okna. Slúži jednak pre transport okien, aby okno pri prevoze nesedelo priamo na ráme, zároveň aj ako parapetný doraz pre vnútornú parapetu a ľahké ukotvenie vonkajšej parapety. Vnútorná parapeta sa potom k podkladovému profilu priráža – viď. znázornenie na nižšie uvedenom obrázku.

Montáž

1. Prevádzate montáž?
Nie, montáž nezabezpečujeme.
2. Čo všetko potrebujem pre správne namontovanie okna?
Montáž okien možno urobiť na montážne kotvy alebo na turboskrutky (materiály pre oba montážne postupy možno zakúpiť v našom e-shope v sekcii „Príslušenstvo k plastovým oknám“).

V prípade, že ste sa rozhodli vykonať montáž pomocou turboskrutiek, budete potrebovať vrták do železa, ktorým vyvŕtate diery do profilu rámu cez pozinkovanú výstuž. Tá je použitá po celom obvode našich okien. Pre vyvŕtanie dier do muriva odporúčame SDS vrták. Použitie hmoždiniek nie je nutné, ale odporúčame ich. Pre vyrovnanie okien do vodováhy v stavebnom otvore budete potrebovať kliny a popr. podložky na vypodloženie okien. Na vyplnenie pripojovacej škáry odporúčame značkovú montážnu penu pre zimné alebo letné obdobie (podľa obdobia, kedy montáž vykonávate). Ak zakúpite trubičkovú penu, nie je nutné vynakladať ďalšie finančné prostriedky na obstaranie montážnej pištole. V prípade potreby je možné montáž vykonať aj pomocou systému pások ako je napríklad systém Illbruck alebo Soudal . Pre murárske vyspravenie odporúčame sadrovú omietku Rimáno, ktorá je pružná, rýchlo schne a nepraská. V prípade väčšieho poškodenia stavebného otvoru vykonáme vysprávky hrubou omietkou a potom natiahneme „fajnovú“ sadrovú omietku Rimáno. Na prípadné dotmelenie minimálnej škáry medzi vnútorným parapetom a rámom okna alebo z vonkajšej strany medzi rámom a vonkajšou špaletou môžete použiť transparentný alebo biely akrylový tmel. Pretože dobrý výsledok a životnosť okien závisí aj od kvality vykonanej montáže a kvality použitých materiálov, odporúčame dodržiavať montážne postupy a používať na montáž len odskúšané materiály zavedených značiek. Okrem montážnych pások môžeme všetky uvedené montážne materiály zakúpiť v našom e-shope v sekcii
Príslušenstvo k plastovým oknám“.
3. Sú kotviace prvky súčasťou dodávky?
Nie sú súčasťou dodávky, ale môžete si ich v našom e-shope kúpiť, zvolíte si ich v košíku.

Termíny dodania

1. Aké máte termíny dodania?

Ak ste objednali tovar, ktorý máme na sklade:

V prípade osobného odberu bude objednaný tovar pripravený na vyzdvihnutie v sklade v Kuřimi. Termín a čas osobného odberu je nutné dohodnúť vopred. Po prijatí objednávky, popr. po naskladnení objednaného tovaru, objednávateľa vždy spravidla do druhého pracovného dňa kontaktuje obsluha skladu a dohodne termín a čas osobného odberu. Pracovná doba skladu je
 
PREVÁDZKOVÁ DOBA
PO – PI7:30 – 16:00
SO8:00 – 12:30
NEZATVORENÉ

V prípade dopravy prepravnou službou, sú položky expedované  spravidla do 3 pracovných dní od objednania. Doba doručenia tovaru prepravnou službou k objednávateľovi závisí od vyťaženia prepravnej služby a vzdialenosti dodacieho miesta. Tovar je vo väčšine prípadov objednávateľovi doručený do 2 pracovných dní od odovzdania prepravnej službe.

Ak ste si objednali tovar na mieru alebo tovar, ktorý aktuálne nie je na sklade:

Výroba a dodanie tovaru na mieru trvá najčastejšie 14 – 28 pracovných dní od pripísania zálohy na účet. Dodacia lehota je závislá od typu objednaného tovaru. Príslušenstvo k plastovým oknám (parapety, žalúzie, siete proti hmyzu) majú dodaciu lehotu max 14 dní.

Spôsoby doručenia (osobné vyzdvihnutie, doprava prepravnou službou)

1. Kedy si môžem objednaný tovar vyzdvihnúť?
V prípade osobného odberu bude objednaný tovar pripravený na vyzdvihnutie v sklade v Kuřimi. Termín a čas osobného odberu je nutné dohodnúť vopred. Po prijatí objednávky, popr. po naskladnení objednaného tovaru, objednávateľa vždy spravidla do druhého pracovného dňa kontaktuje obsluha skladu a dohodne termín a čas osobného odberu. Pracovná doba skladu je
 
PREVÁDZKOVÁ DOBA
PO – PI7:30 – 16:00
SO8:00 – 12:30
NEZATVORENÉ
2. Dopravíte mi objednaný tovar až domov?
Áno, zabezpečujeme dodanie tovaru na miesto určenia zákazníkom prostredníctvom prepravnej služby Toptrans.
3. Je cena dopravy v cene okien?
Cena výrobkov v našom e-shope je najnižšia, akú sme schopní ponúknuť . Cena prepravy je preto kalkulovaná k cene okien zvlášť a každý zákazník si cenu prepravy môže jednoducho zistiť pri zadaní v košíku.
4. Od čoho sa odvíja cena prepravy?
Cena prepravy sa odvíja od váhy (celkovej plochy) a vzdialenosti na  miesto dodania.
5. Je nutná moja asistencia pri vykladaní okien v prípade dodania prepravnou službou?
Aby sme vám dopravu mohli ponúknuť za čo najpriaznivejšiu cenu, v prípade že ste si zakúpili výrobok väčších rozmerov, pri vykladaní okien sa počíta s vašou pomocou vodičovi prepravnej služby.
6. Pri zadávaní dopravy v košíku sa mi zobrazila správa, že som objednal väčšie množstvo výrobkov a kvôli cene dopravy budem kontaktovaný obsluhou e-shopu. Čo to znamená?
Znamená to, že nakoľko ste si objednali väčšie množstvo okien, chceme vám cenu dopravy stanoviť individuálne, tak aby ste nemusel hradiť dopravu v plnej výške podľa bežného cenníka. Prepravu väčších objednávok pre vás totiž zabezpečujeme vlastnou dopravou, ktorá pre zákazníka vychádza lacnejšie ako bežne používaná prepravná služba.
7. Aké sú maximálne rozmery okien a dverí, ktoré ste schopní doviesť?
Maximálne rozmery otvorových výplní, ktoré sme schopní bežne doviesť prepravnou službou, sú 1900 × 2300 mm.

Platba

1. Kedy a akým spôsobom je možné za objednané okná zaplatiť?
Platobné podmienky súvisia so spôsobom dopravy objednaného tovaru.

V prípade osobného odberu

V prípade, keď objednávateľ objedná výrobky bez dopravy, zaplatí za tovar v hotovosti pri jeho prevzatí v skladových priestoroch dodávateľa.

V prípade zaslania prepravnou službou

V prípade, keď objednávateľ objedná výrobky s dopravou, zaplatí za tovar v hotovosti priamo prepravcovi v mieste prevzatia.
 

Záloha

Na skladové položky a drobné príslušenstvo, nepožadujeme zálohu. Na výrobky vytvorené vlastným návrhom (na mieru pre zákazníka), na strešné okná, na výrobky ktoré nie sú bežne skladom požadujeme zálohu vo výške 30 % z celkovej ceny objednávky. Doplatok (70%) uhradíte v hotovosti pri odbere zo skladu (v prípade osobného odberu), alebo v hotovosti pri prevzatí výrobkov od prepravnej služby, alebo v hotovosti po vykonaní montáže (v prípade objednávky aj s montážou).
V tejto kategórii nájdete odpovede na najčastejšie otázky našich zákazníkov. Ak nenájdete odpoveď tu, vyplňte nižšie uvedený formulár a zašlite nám váš dopyt, na ktorý radi odpovieme.
 

Kontaktný formulár

Od našich zákazníkov

Ako overujeme recenzie?

B. Zoltán

„Výmenu okien sme si stihly asi za päť hodín…“

„Výmenu okien sme si stihly asi za päť hodín. Sme zo všetkým spokojný…“

T. Zouhar

„V konfigurátore zákazník navrhol a objednal:…“

„V konfigurátore zákazník navrhol a objednal: · 6-komorové plastové vchodové dvere PREMIUM s izolačným dvojsklom, vrátane teplého medziskleneného (dištančného) rámečku,…“

LK SERVICES

„Zákazník zo Slovenska zo spoločnosti LK SERVICES…“

„Zákazník zo Slovenska zo spoločnosti LK SERVICES si u nás už dvakrát objednal dvoje plastové vchodové dvere a dvojkrídlové plastové okno…“

Szikelovci

„Veľmi pekne ďakujeme za pekne okna…“

„Veľmi pekne ďakujeme za pekne okna ,ktoré sme ešte vlani objednali od Vás za pomoci veľmi milej,ochotnej p.Rity,ktorá nám profesionálne…“

A. Verníček

„Dobrý deň, s dodanými oknami sme veľmi spokojní…“

„Veľmi pekne ďakujeme za pekne okna ,ktoré sme ešte vlani objednali od Vás za pomoci veľmi milej,ochotnej p.Rity,ktorá nám profesionálne…“

Skúsenosti zákazníkov s našimi oknami