Szikelovci
„Veľmi pekne ďakujeme za pekne okna…“
„Veľmi pekne ďakujeme za pekne okna ,ktoré sme ešte vlani objednali od Vás za pomoci veľmi milej,ochotnej p.Rity,ktorá nám profesionálne…“
Ani my nie sme neomylní. Ak dôjde k reklamácii, je podľa nás dôležité nestavať sa k nej chrbtom, a vyriešiť ju v čo najkratšom termíne. A toho sa držíme.
Vaše otázky a požiadavky prijímame každý pracovný deň na tel. čísle +421 944 737 500 a na e-mailu obchod@skladove-okna.sk, kde sa s vami dohodneme na najvhodnejšom spôsobe riešenia.
PO – PI | 8:30 – 16:00 |
SO | 8:00 – 12:30 |
NE | ZATVORENÉ |
Reklamáciu skladových výrobkov (okien a dverí, ktoré pre vás držíme skladom) riešime ihneď. Podľa obojstrannej dohody buď výmenou (z našej strany zaistíme dovoz nového kusu k vám domov a v rovnaký okamžik odvoz reklamovaného kusu späť k nám na sklad) alebo so zľavou (výšku zľavy preplácame na váš účet do 3 pracovných dní po obdržaní podpísaného dobropisu) alebo servisom priamo u vás.
Reklamáciu výrobkov upravených na mieru (okná a dvere vyrobené na zákazku) riešime v čo najkratšom možnom termíne, ktorý je závislý predovšetkým na spôsobe riešenia, na ktorom sa spoločne dohodneme. Ak je dohodnutá obojstranne prijateľná zľava (napr. ak ide o drobnosť, ktorú je náš zákazník ochotný dlhodobo akceptovať či si urobiť opravu sám), potom je táto forma najrýchlejším riešením. V prípade riešenia formou výmeny za nový kus pre vás v prípade výrobku na mieru objednávame nové výrobky u dodávateľa (výroba nového prvku trvá cca rovnako ako výroba reklamovaného kusu). Pokiaľ je prijateľná oprava na mieste, technik je k dispozícii spravidla v priebehu niekoľkých dní najneskôr do 3 týždňov.
Aby sme boli schopní vašu reklamáciu vyriešiť v čo najkratšom termíne, skontrolujte prosím vždy dôkladne tovar pri prevzatí od prepravnej spoločnosti (platí v prípade, že ste si objednal dopravu až k vám domov). Viditeľne poškodený tovar nepreberajte a vady zapíšte do protokolu prepravcu. Tovar, ktorý nebol viditeľne poškodený, prosím skontrolujte a predovšetkým vizuálne chyby nám nahláste najneskôr do 24 hodín po prevzatí tovaru. Pri nahlásení v tomto čase totiž dokážeme vašu reklamáciu riešiť čo najviac k vašej spokojnosti a o tú nám predovšetkým ide.