Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Ako riešime reklamácie
Bez zmluv a papierovania
Expedícia k Vám domov do 3 dní
1000 kusů na sklade
Kvalita švajčiarskeho koncernu Arbonia AG

Ako riešime reklamácie

Ani my nie sme neomylní. Ak dôjde k reklamácii, je podľa nás dôležité nestavať sa k nej chrbtom, riešiť ju a hlavne riešiť ju v čo najkratšom termíne. A toho sa držíme.

Vaše otázky a požiadavky prijímame každý pracovný deň na tel. čísle +421 944 737 500 a na e-mailu obchod@skladove-okna.sk, kde sa s Vami dohodneme na najvhodnejšom spôsobe riešenia.

 
LETNÁ OTVÁRACIA DOBA
PO, ST, PIA8:00 - 18:00
UT, ŠT8:00 - 15:30
SO8:00 - 12:30
NEZATVORENÉ
 

Reklamáciu skladových výrobkov (okien a dverí, ktoré pre Vás držíme skladom) riešime ihneď. Podľa obojstrannej dohody buď výmenou (z našej strany zaistíme dovoz nového kusu k Vám domov a v rovnaký okamžik odvoz reklamovaného kusu späť k nám na sklad) alebo so zľavou (výšku zľavy preplácame na Váš účet do 3 pracovných dní po obdržaní podpísaného dobropisu) alebo servisom priamo u Vás.

Reklamáciu výrobkov upravených na mieru (okná a dvere vyrobené na zákazku) riešime v čo najkratšom možnom termíne, ktorý je závislý predovšetkým na spôsobe riešenia, na ktorom sa spoločne dohodneme. Ak je dohodnutá obojstranne prijateľná zľava (napr. ak ide o drobnosť, ktorú je náš zákazník ochotný dlhodobo akceptovať či si urobiť opravu sám), potom je táto forma najrýchlejším riešením. V prípade riešenia formou výmeny za nový kus pre Vás v prípade výrobku na mieru objednávame nové výrobky u dodávateľa (výroba nového prvku trvá cca rovnako ako výroba reklamovaného kusu). Pokiaľ je prijateľná oprava na mieste, technik je k dispozícii spravidla v priebehu niekoľkých dní najneskôr do 3 týždňov.

Aby sme boli schopní Vašu reklamáciu vyriešiť v čo najkratšom termíne, skontrolujte prosím vždy dôkladne tovar pri prevzatí od prepravnej spoločnosti (platí v prípade, že ste si objednal dopravu až k Vám domov). Viditeľne poškodený tovar nepreberajte a vady zapíšte do protokolu prepravcu. Tovar, ktorý nebol viditeľne poškodený, prosím skontrolujte a predovšetkým vizuálne chyby nám nahláste najneskôr do 24 hodín po prevzatí tovaru. Pri nahlásení v tomto čase totiž dokážeme Vašu reklamáciu riešiť čo najviac k Vašej spokojnosti a o tú nám predovšetkým ide.

138
presne toľko okien a dverí sme Vám minulý týždeň doručili až k Vám domov
324
toľko zákazníkov obslúžili naše operátorky po telefóne minulý týždeň
120
objednávok sme prijali v uplynulom týždni
Navštivte osobne
náš showroom
Nájdete nás vo 4 európskych krajinách
Odbavili sme už 20 263 objednávok a dodali vám viacej ako 95 000 okien

Od našich zákazníkov

S výberom okien a dverí nám pomohla panipo telefóne. Ďakujem za expresné odbaveniemojej objednávky. Pri realizácii prestavby saobrátim znovu na váš eshop.
Okná v dome meníme postupne podľa našichmožností. Vďaka veľkému výberu a rýchlostidodania nemusíme objednávať skôr než týždeňdopredu.V porovnaní s ostatnými ponukamiveľmi nízka cena za, podľa môjho názoru,veľmi kvalitný výrobok.

Ďalšie hodnotenia a fotografie z realizácií od našich zákazníkov tu

Dodávali sme okná aj vášmu susedovi. Neveríte?

Len tento rok sme na Slovensku
dodali viac ako 4 672 okien
Prehliadnuť realizácie

MenuX

X