Ako riešime reklamácie
Bez zmlúv a papierovania
Expedícia k vám domov do 3 dní
Viac ako 1000 kusov na sklade
Kvalita švajčiarskeho koncernu Arbonia AG

Ako riešime reklamácie

Ani my nie sme neomylní. Ak dôjde k reklamácii, je podľa nás dôležité nestavať sa k nej chrbtom, a vyriešiť ju v čo najkratšom termíne. A toho sa držíme.

Vaše otázky a požiadavky prijímame každý pracovný deň na tel. čísle +421 944 737 500 a na e-mailu obchod@skladove-okna.sk, kde sa s vami dohodneme na najvhodnejšom spôsobe riešenia.

 
OTVÁRACIA DOBA
PO – PI8:30 – 16:00
SO8:00 – 12:30
NEZATVORENÉ
 

Reklamáciu skladových výrobkov (okien a dverí, ktoré pre vás držíme skladom) riešime ihneď. Podľa obojstrannej dohody buď výmenou (z našej strany zaistíme dovoz nového kusu k vám domov a v rovnaký okamžik odvoz reklamovaného kusu späť k nám na sklad) alebo so zľavou (výšku zľavy preplácame na váš účet do 3 pracovných dní po obdržaní podpísaného dobropisu) alebo servisom priamo u vás.

Reklamáciu výrobkov upravených na mieru (okná a dvere vyrobené na zákazku) riešime v čo najkratšom možnom termíne, ktorý je závislý predovšetkým na spôsobe riešenia, na ktorom sa spoločne dohodneme. Ak je dohodnutá obojstranne prijateľná zľava (napr. ak ide o drobnosť, ktorú je náš zákazník ochotný dlhodobo akceptovať či si urobiť opravu sám), potom je táto forma najrýchlejším riešením. V prípade riešenia formou výmeny za nový kus pre vás v prípade výrobku na mieru objednávame nové výrobky u dodávateľa (výroba nového prvku trvá cca rovnako ako výroba reklamovaného kusu). Pokiaľ je prijateľná oprava na mieste, technik je k dispozícii spravidla v priebehu niekoľkých dní najneskôr do 3 týždňov.

Aby sme boli schopní vašu reklamáciu vyriešiť v čo najkratšom termíne, skontrolujte prosím vždy dôkladne tovar pri prevzatí od prepravnej spoločnosti (platí v prípade, že ste si objednal dopravu až k vám domov). Viditeľne poškodený tovar nepreberajte a vady zapíšte do protokolu prepravcu. Tovar, ktorý nebol viditeľne poškodený, prosím skontrolujte a predovšetkým vizuálne chyby nám nahláste najneskôr do 24 hodín po prevzatí tovaru. Pri nahlásení v tomto čase totiž dokážeme vašu reklamáciu riešiť čo najviac k vašej spokojnosti a o tú nám predovšetkým ide.

113
presne toľko okien a dverí sme Vám minulý týždeň doručili až k Vám domov
324
toľko zákazníkov obslúžili naše operátorky po telefóne minulý týždeň
124
objednávok sme prijali v uplynulom týždni
Navštivte osobne
náš showroom
Nájdete nás vo 5 európskych krajinách
Odbavili sme už 54 518 objednávok a dodali vám viacej ako 200 000 okien

Od našich zákazníkov

Ďakujem Vám za dodanie obj.tovaru. Som stopercentne spokojený. Tranzakcia prebehla tak ako som to predstavoval. Kvalitné okná boli dodone čas.termíne bez závad. Sú kvalitné a pekné.
Dodacia lehota dodrzana, pri telefonickom kontakte ustretovost, velmi mila a ochotna pani. Prijemne ceny. Takto keby fungoval kazdy obchod, tak by neexistoval nespokojny zakaznik. Dakujem. Budem potrebovat dalsie okna a som plne rozhodnuty, ze sa obram znovu na Vas.

Ďalšie hodnotenia a fotografie z realizácií od našich zákazníkov tu